- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Formula 1
Ferrari critica sistemul de punctare din F1
Publicat Joi, 17.05.2007
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Echipa italiana Ferrari nu este de acord cu sistemul de punctare existent in Marele Circ in acest moment.
"Intr-o competitie care ar aprecia intr-adevar victoria, Massa ar fi trebuit sa fie lider in acest moment. A castigat doua Mari Premii si ar fi meritat sa fie pe prima pozitie a ierarhiei. Nu mi se pare normal ca Hamilton, care a fost constant pe podium, dar care nu a castigat nicio cursa , sa fie pe primul loc", a spus Luca di Montezemolo.
Sistemul de punctare din Formula 1 a fost schimbat in anul 2002, el acordand un avantaj destul de mic castigatorului unei curse fata de ocupantii pozitiilor doi si trei.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Ferrari critica sistemul de punctare din F1
Acuma partile proaste ale sistemului ar fi:
1.incurajarea mediocritatii
2."fabricarea" de campioni mondiali cum li se scoala celor ce conduc F1.
La punctul 2 discutiile nu-si au sensul, la punctul 1 dau un exemplu.
Luam driverul X si Y, si consideram ca ei sunt sigurii ce se bat intr-un sezon pentru titlul mondial. X e evident mai bun ca Y, insa are o masina ce din cand in cand se strica. Facem calcului asa: X castiga 4 curse, Y e locul 2 4 curse. X abandoneaza in a 5-a, Y o castiga.
In momentul asta X are 40 puncte, Y are 42.
presupunem ca chestia asta se repeta dupa alte 5 curse
X= 80 puncte
Y= 84 puncte
Dupa alte 5 curse
X= 120 puncte
Y= 126 puncte
Au trecut 15 curse din sezon, X a castigat 12, Y 2, insa conduce cu 6 puncte in clasamentul general. In urmatoarele 2 curse (fiind sa zicem un sezon de 17) X nu mai are ce sa faca chiar daca le castiga pe amandoua. Va intreb io acuma sincer, cine merita sa castige un campionat? X care are 15 victorii si l-a facut de rusine pe Y tot sezonul, sau Y care are 2 victorii si-a stat tot timpul la umbra pe locul 2?
Banuiesc ca nici unul din voi n-a facut vreodata calculul asa sa vedeti intr-adevar cat de kkt e actualul sistem de punctaj