- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Negocierile Alonso - Renault, in impas
Publicat Marti, 20.11.2007
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Negocierile dintre Fernando Alonso si Renault in privinta sezonului 2008 au intrat in impas, informeaza presa din Italia si Spania.
Cotidianul sportiv spaniol Marca sustine ca desi seful Renault Flavio Briatore ar accepta cererea lui Alonso de a semna pe un singur an, CEO-ul carlos Ghosn refuza sa incheie o intelegere pe o perioada mai mica de 3 ani.
Se vehiculeaza ca Alonso vrea un contract pe un singur sezon pentru ca in 2009 sa plece la Ferrari, chiar daca Kimi Raikkonen este sub contract pana la sfarsitul sezonului 2009, iar Felipe Massa a fost confirmat recent pana la finalul sezonului 2010.
Mai exista un scenariu potrivit caruia sefii Renault nu considera revenirea lui Alonso atractiva, Ghost declarand ca "va fi o intelegere pe 3 ani sau nu va fi deloc".
Adauga un comentariu
Trimite-ne mesajul tău
Pentru a ridica o echipa din 0 iti trebuie stiinta de a lucra cu oamenii, de a-ti face o echipa in jurul tau care sa te sustina si la bine si la greu.
Alonso habar n-are ce inseamna asta. Trecerea la McLaren si apoi plecarea cu coada-ntre picioare de-acolo e destula dovada
Cu Raikkonen si Alonso, Ferrari ar fi o echipa imbatabila.
Faptul ca Massa a terminat pe locul 4, cu toate ca a pierdut 2 curse din cauza echipei cand a ramas fara combustibil, arata ca totusi este un pilot foarte valoros si de multe ori era si cel mai rapid.
Iar dupa experienta din acest an, cred ca toti isi dau seama ca mai bine sa ai 2 piloti care pot sa lucreze in echipa decat doi care se cearta
Vorba ceea - cind doi se cearta, al treilea, ajutat de al patrulea :), cistiga