Pedro de la Rosa, nesigur in privinta viitorului

Publicat Marti, 26.06.2007

Pedro de la Rosa, in prezent pilot de teste la McLaren, a infirmat zvonurile potrivit carora in sezonul viitor va deveni pilot principal la Prodrive, echipa ce isi va face debutul in Formula 1 cel mai probabil in 2008.

Acesta a declarat ca nu stie ce ii rezerva viitorul. "Intentionez sa fiu implicat in Formula 1 si in sezonul viitor si daca voi fi pilot principal cu atat mai bine pentru mine, dar trebuie sa fim realisti. Este greu de spus daca voi concura, dar ramane de vazut", a comentat spaniolul.

Comentarii (8)

  • Iar greseala?
    1. Toate stirile din afara cu Pedrod e la Rosa sunt pozitive.
    2. Referitor la stirea publicata de voi:
    - varianta 1 legata de viitor: poate fi pilor principal la Prodrive (e de rau nu? sau raul e bine si binele e rau)
    - Varianta 2 legata de viitor: va ramane pilot de teste in continuare pentru ca isi face treaba foarte bine (sa inteleg ca si asta e de rau).

    Sincer treburile stau cam asa:
    - Pedro de la Rosa poate deveni pilot principal;
    - Intentioneaza sa ramana in F1 si in viitor;
    - Nu a zis nimeni si nu am auzit nici un zvon ca Pedro pleaca de la McLaren
    - referitor la faptul ca e greu de spus daca va concura, se referea la faptul ca nu stie inca daca va concura ca pilot principal la Prodrive
    0 0
  • TW are dreptate
    stirea zicea ca s-ar putea sa nu fie dati de la Rosa si Paffet la Prodrive din cauza ca astfel ar ramane McLaren fara piloti de teste, nu ca ramane pe din afara de tot. ati punctat titlul stirii si nu continutul.
    in plus mai e o declaratie a lui de la Rosa, poate o vedem si pe aia.
    0 0
  • Lovitu
    :)
    Nu cred ca e vro greseala. A fost punctata stirea pur si simplu netinandu-se cont de context. Daca se tine cont de context, ar trebui punctati toti pilotii legati intr-un fel sau altul vreodata de Prodrive. In plus, stim foarte bine ca abordarea unei informatii poate fi diferita pana si prin prisma a doua culturi. ce e corect aici nu e corect in India, de exemplu. Poate asa a stat treaba si in cazul asteia. Eu cred ca e ok punctajul.
    0 0
  • Vad ca unii incearca sa va geseasca scuze ...
    insa punctajul acestei editii de debut al concursului dumneavostra chiar este un haos, cu exceptia curselor, calificarilor, antrenamentelor libere si a celor dintre curse - unde lucrurile sunt clare.
    Poate pentru a disparea subiectivismul si acuzatiile la adresa promoterilor acestui concurs, ar fi o idee buna sa va rezumati numai la punctajele mentionate mai sus.
    Pentru ca altfel este nevoie de timp si de niste reguli (care in momentul de fata par sa lipseasca) in vederea incadrarii fiecarei stiri inclusiv dupa continut si nu numai dupa titlu (care daca asa stau lucrurile denota o superficialitate in tratarea problemei)...

    Submit si eu la comentariile primilor doi concurenti si mi se pare evident ca stirea respectiva este una pozitiva in ceea ce-l priveste pe De La Rosa. Nu exista nici un dubiu asupra viitorului sau in Fojavascript:document.add_comment.submit()
    javascript:document.add_comment.submit()rmula 1 ci doar asupra faptului daca va promova intre pilotii titulari ai unei echipe sau daca va ramane pilot de teste...
    0 0
  • aha...
    am facut si eu galagie acum cateva zile referitor la stirile aparute si nepunctate ori punctate necorespunzator...concluzia? se puncteaza mai aiurea ca oricand,stiri aparute acum 2,3 zile sunt punctate astazi,dupa cum ati observat McLaren/Alonso/Hamilton nu mai sunt punctati ca de obicei(aproape deloc) in schimb echipe/piloti care nu prea au treaba cu performanta in F1 primesc puncte cu nemiluita...in mod clar DeLa Rosa a fost punctat aiurea,asta e ,nu ai cu cine sa te certi...stimabile domn Mircea dak o stire aparuta ieri nu a fost punctata astazi ce rost mai are sa o punctati? cum mai putem face schimbari in echipa sa prindem puncte? ne orientam la stiri vechi ori la stiri aparute in aceiasi zii? ...ineputul a fost frumos,continuarea se vede,sfarsitul cred ca o sa fie un haos total...de ce nu se puncteaza ca la inceput? evident nu poti obtine toate punctele dar esti sigur ca indiferent ce ar fi prinzi puncte cu favoritii
    0 0
  • De acord cu reddog
    Imi pare bine ca nu sunt singurul care a observat aceasta turnura pe care punctarea echipelor si pilotilor a inceput sa o ia... Chiar sunt curios pana unde se va merge cu HAOSUL domnilor organizatori... Poate ar fi bine sa afisati noile criterii de punctare care evident s-au schimbat in ultimele 2-3 saptamani si sa dati un "delay time" intre aparitia stirilor pe site-urile de specialitate si site-ul dumneavoastra (care by the way uneori depaseste si 3 zile iar alteori este instant)... si creeaza evident impresia de partialitate, considerand ca multe stiri sunt omise in detrimentul altora in functie de cheful si starea unora.
    Nu vreau sa fiu rautacios in nici un fel insa incep sa cred ca competitia de fata isi pierde mult din seriozitate si frumusete.

    Mult succes in continuare in orice caz!
    0 0
  • concurs de aprecieri
    Daca e concurs trebuiau sa fie si reguli de concurs , nu ?
    Nu se pot face reguli la un concurs doar din niste aprecieri ale unei singure persoane .Fiecare din noi putem da o judecata de valoare asupra unui comentariu sau stire dar asta nu inseamna ca aprecioerea noastra este mai pertinenta sau obiectiva decat a altei persoane .Deci fara niste reguli clare si cuantificabile in puncte nu putem vorbi despre un concurs ci doar de o conjunctura de articole favorabile sau nu .
    0 0
  • Rusine cu punctarile astea !!!
    .............
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru