China, antrenamente 2: McLaren domina autoritar

De Daniel Popescu
Publicat Vineri, 16.04.2010
Lewis Hamilton a confirmat calitatile monopostului McLaren dupa ce a stabilit cel mai bun timp in a doua sesiune de antrenamente libere din China.

McLaren Mercedes a confirmat inca o data ca este una dintre principalele favorite la victorie in Marele Premiu al Chinei din acest weekend, dupa ce echipa a monopolizat prima pozitie in ambele sesiuni de antrenamente de vineri.

In sesiunea de dupa-amiaza a fost randul lui Lewis Hamilton sa ocupe prima pozitie dupa ce a fost cronometrat cu 1:35.217, iar coechipierul sau Jenson Button s-a plasat pe locul 3.

La fel ca dimineata, intre cei doi piloti s-a intercalat Nico Rosberg, in timp ce Michael Schumacher a ocupat locul 4 la aproape 4 zecimi de secunda de lider. Red Bull Racing s-a pozitionat pe locurile 5 si 6 prin Sebastian Vettel si Mark Webber, in timp ce Force India continua parcursul excelent dupa ce Adrian Sutil a ocupat locul 7, urmat de Jaime Alguersuari (Toro Rosso), Robert Kubica (Renault) si Fernando Alonso (Ferrari).

In urma accidentului suferit in aceasta dimineata, Sebastien Buemi nu a iesit pe circuit, intrucat avariile la monopostul Toro Rosso au fost severe.

Clasamentul complet este disponibil aici.

Comentarii (3)

  • @F1Champ
    ar fi folositor la F1Champ daca ati putea sa introduceti bara cu "Search" pt. cautarea anumitor useri din clasamentul general si cel de etapa . Multumesc .
    3 3
  • search
    asta dap, ar fi foarte folositor, am putea observa evolutia nostra comparativ cu alti useri sau cu lideru de la general.
    2 2
  • rayn380
    McLaren domina autoritar
    Sper sa domine si in calificari, respectiv cursa. Se vede avantajul F-Duct-ului. Nu stiu daca Mercedes au implementat in momentul respectiv acest F-Duct, intrucat intre McLaren, respectiv Mercedes care au monopolizat primele 4 pozitii, al cincilea, adica vettel este la 0.5s, ceea ce pe circuitul acesta se vede diferenta. Chiar Vettel admite avantajul acestei gauri si zice ca avantajul ar fi cam de 0.5s, ceea ce este adevarat avand in vedere ca in Cal2, aceasta a fost si diferenta intre el si Lewis. Nu sunt sigur daca Red Bull au renuntat la modificarea garzii la sol a monopostului intre calificari si cursa, chit ca era de natura mecanica sau hidraulica....Din stirile anterioare, imi aduc aminte ca spuneau ca aceasta modificare nu le-a afectat dpdv mecanic monopostul. Deci aveau ceva de genu sau nu?? daca ma poate completa cineva mai in masura....
    11 10

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru