Renault: "Vettel şi Grosjean au abandonat din cauza supraîncălzirii alternatorului"

De Daniel Popescu
Publicat Joi, 28.06.2012
Supraîncălzirea alternatorului a condus la abandonurile suferite de Sebastian Vettel şi Romain Grosjean la Valencia, însă Renault nu ştie care sunt motivele pentru care componentele au depăşit temperatura optimă de funcţionare.

Renault a identificat cauzele pentru care doi dintre piloţii care utilizează motoarele sale în sezonul 2012, Sebastian Vettel şi Romain Grosjean, au fost nevoiţi să abandoneze în Marele Premiu al Europei.

Astfel, supraîncălzirea alternatorului a avut ca efect întreruperea furnizării de curent electric către motor, însă Renault nu a înţeles încă motivele pentru care alternatorul a devenit prea cald.

"Am verificat componentele şi se pare că nu există un motiv clar pentru aceasta defecţiune, aşa că efectuam teste suplimentare pe bancul de teste de la Viry (n.r - sediul fabricii Renault pentru motoarele de F1) pentru a replica aceste condiţii şi pentru a verifica din nou rezultatele", a explicat Rob White, directorul executiv al Renault F1.

Aşa cum era de aşteptat, supraîncălzirea alternatorului nu a fost cauzată de intrarea Safety Car-ului pe circuit. În realitate, acest lucru nu a făcut decât să amâne abandonul suferit de Vettel, al cărui alternator înregistra deja temperaturi ridicate înainte de intrarea maşinii de siguranţă pe pistă.

Pentru a evita repetarea defecţiunii, Renault pregăteşte deja unele modificări la alternator, una dintre soluţii fiind adoptarea specificaţiilor utilizate anul trecut.

"Analizăm mai multe soluţii.

Prima este să utilizăm un alt lot de alternatoare pentru Silverstone pentru toţi clienţii noştri (n.r - Red Bull, Lotus, Williams şi Caterham) sau un design uşor modificat. Analizăm şi revenirea la specificaţiile mai vechi ale alternatorului din 2011 şi lucram cu partenerii noştri pentru a introduce eventual soluţii mecanice de răcire sau schimbarea setărilor de acceleraţie", a adăugat el.

Via | Autosport

Comentarii (1)

  • ferrari 2012
    Cred ca la renault s-a supraincalzit norocul si strategia.Norocul datorita safety carului iar strategia datorita ca dupa restart vettel era abatut iar Alonso venea din spate cu toata puterea.Chiar daca Vettel nu abandona tot putea fi depasit de cel din spate deoarece era sub o secunda intre el si urmaritor deci atunci se activa DRS.Numai Dumnezeu stie ce sar fi intamplat
    7 19

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru