Vettel: "Sunt mândru să pilotez pentru Red Bull Racing"

De Daniel Popescu
Publicat Luni, 14.03.2011
Sebastian Vettel susţine că a decis să-şi prelungească contractul cu Red Bull până în 2014 pentru că se simte confortabil în echipă.

Sebastian Vettel a semnat luni prelungirea contractului cu Red Bull Racing până la sfârşitul sezonului 2014, urmând să piloteze cel puţin încă patru ani pentru noua campioana mondială a Formulei 1.

Spre deosebire de precedenta înţelegere, noul contract al germanului nu include niciun fel de clauză de reziliere sau de opţiune privind obţinerea anumitor performante.

Vettel susţine că decizia de a rămâne pe termen lung la Red Bull a venit natural, datorită atmosferei şi profesionalismului celor implicate în echipă. "Motivul pentru care voi sta până în 2014 cu Red Bull Racing este că mă simt foarte confortabil în echipă. Sunt mândru să fac parte din echipă şi sunt mândru de ce am obţinut până acum şi de ce vom obţine împreună în viitor", a declarat germanul pentru site-ul oficial al echipei Red Bull.

De cealaltă parte, şeful Christian Horner este încântat că a pus capăt tuturor speculaţiilor privind o potenţială plecare a lui Vettel la Ferrari sau Mercedes GP, însă în acelaşi timp a sugerat că Fernando Alonso şi Lewis Hamilton se numără printre piloţii preferaţi ai echipei.

"Vettel se simte foarte confortabil în echipă, iar echipa se simte foarte confortabil cu el.

Am început să vorbim despre asta la începutul anului şi am ajuns rapid la o concluzie. Este bine că am făcut-o înaintea sezonului, pentru că au început deja zvonurile despre alte echipe. Eram dornici să eliminăm aceasta distragere de atenţie şi să ne concentrăm pe curse. A fost cu Red Bull din 1998, aşa că este un lucru logic. Este foarte tânăr şi are sens să ne asigurăm serviciile sale pe o perioadă sensibilă de timp. Alonso şi Hamilton sunt amândoi sub contract pe termen lung şi suntem mulţumiţi cu ce avem", a precizat britanicul în vârstă de 36 de ani pentru BBC Sport.

Via | Red Bull | BBC Sport

Comentarii (15)

  • video cu red bull
    http://www.youtube.com/watch?v=6Ek1pluKXmU&feature=player_embedded

    explică sistemul kers și aripa spate
    5 0
  • tech_nik
    e normal sa vrea RBR si nu Ferrari sau altceva. RBR este in top acum, toti pilotii cu capul pe umeri ar vrea RBR.
    5 0
  • @tech_nik
    Una e sa spui ca esti pilot Red Bull si alta e sa spui ca pilotezi in Formula 1 pentru Ferrari.
    Pana sa ajunga Red Bull din urma pe Ferrari, McLaren, mai au mult de muncit si ar insemna sa domine in acelasi ritm urmatorii 20 de ani:)) Ceea ce e imposibil!
    Vettel a semnat cu Red Bull din lipsa de alte oferte, pentru ca fiecare echipa de top are campionii ei.
    Orice pilot cu capul pe umeri ar alege Ferrari sau McLaren, echipe care au forta sa revina si sa se impuna oricand, adevarate legende ale Formulei 1, nu Red Bull o echipa de un campionat.
    3 7
  • tech_nick
    @mario
    istoria Ferrari sau McLaren NU foloseste unui pilot in viitorul apropiat sa ajunga campion. Ori acesta este primordial pentru un pilot cu capul pe umeri asa cum am spus. Cine este Berger? A pilotat pentru Ferrari. Cine este Damon Hill? Un campion mondial de F1.
    Deci Mario, esti fan Ferrari, inteleg, dar te imbeti cu apa rece.
    7 5
  • tech_nick
    @tech_nick...
    ...pura coincidentza??
    0 1
  • Mavric
    @tech_nick
    "istoria Ferrari sau McLaren NU foloseste unui pilot in viitorul apropiat sa ajunga campion"- va sa zica pilotul e doar un robot care are lipsa de spirit. Iti spun eu nene ca daca ai conduce o masina de top (pe care poate ca ai devalorizat-o ani intregi) macar cateva sute de metri ti-ar creste pulsul si-ai fi incantat de ea! Sunt 80% convins ca daca lui Vettel i s-ar da un monopost Ferrari vopsit precum cel de la R.B. si la acel monopost i s-ar pune volanul de la monopostul R.B. Vettel ar fi la fel de incantat reusind cu greu sa faca diferenta intre cele doua monoposturi.
    5 0
  • thech_nick
    @Mavric
    esti paralel "nene" cu F1 si cu motorsportul in general. Adica pilotii se antreneaza "sa prinda" comportamentul propriului monopost, sa-si adapteze stilul la el si tu spui ca .... bla, bla, bla despre culoare .....
    0 5
  • tech_nick
    @Mavric
    In fapt, echipa de F1 depinde de oamenii pe care stie sa si-i atraga sau sa nu si nu prea are legatura cu istoria sau cu "sentimentul inaltator de a pilota pentru o echipa faimoasa".

    Cat a stat Ferrari pe bara pana la venirea lui Schumacher si Ross Brown, Byrne etc. ?
    Adrian Newey a ajuns in varf cu Williams, McLaren si acum RBR. McLaren nu a stiut sa-l pastreze pe Newey si nici pe inginerul care a plecat la mijlocul anului trecut la Ferrari ajutand-o pe aceasta sa revina in carti.

    O echipa cu istorie poate sa revina oricand .... poate sa revina tarziu .... sau poate sa revina nicicand .....
    Repet deci, un pilot cu capul pe umeri asa cum se pare ca este Vettel, nu da vrabia din mana pentru cioara vopsita rosu de pe gard.
    1 6
  • tech_nick
    Mavrice
    pana la urma ce nu-ti convine? Tu parca erai cu RBR. Insa doar ca user inregistrat si ipocrit. Asa ca anonim esti cu Ferrari ....
    deci iti este rusine cu propriile optiuni .... GRAV
    0 5
  • Mavric
    @tech_nick
    Suferi de ipocrizie, incerci s-ascunzi ca fierbe sangele in tine dar nu reusesti si-ti mai lipseste si rationamentul: culoarea si volanul erau elementele principale pentru a-l face pe Vettel sa creada ca e tot intr-un monopost R.B. pe care trebuie sa-l "seteze" precum cel de la inceputul anului. Nu mai incerca tu sa schimbi personajele: n-am spus ca echipa conduce monopostul ci persoana fizica aflata sub denumirea de "pilot" si aceluia iti garantez ca-i va fi folositor acel sentiment care0i da crezare ca va reusi lucruri faimoase si de mare valoare.
    Am o intrebare: ce inseamna pentru tine "bara" aia, orice loc ocupat in clasamentul final dar inafara de locul 1? Daca e asa inteleg ca si daca ai vedea un Ferrari pe podium ti-ar clocoti sangele de furie :)) Dar daca iei in considerare si locurile 2 si trei hai sa facem un rezumat (an/monopost/loc ocupat): 1958/Ferrari Tipo 143/2 , 1959/Ferrari Tipo 143/2 , 1960/Ferrari Tipo 171/3 , 1961/Ferrari Tipo 178/1 , 1964/Ferrari Tipo 205B/1 , 1966/Ferrari Tipo 218/2 , 1970/Ferrari Tipo 001/2 , 1971/Ferrari Tipo 001/3 , 1974/ Ferrari Tipo 001(12)/2 , 1975/Ferrari Tipo 015/1 , 1976/Ferrari Tipo 015/1 , 1977/Ferrari Tipo 015/1 , 1978/Ferrari Tipo 015/2 , 1979/Ferrari Tipo 015/1 , 1982/Ferrari Tipo 021/1 , 1983/Ferrari Tipo 021/1 , 1984/Ferrari Tipo 031/2 , 1985/Ferrari Tipo 031/2 , 1988/Ferrari Tipo 033E/2 , 1989/Ferrari Tipo 035/3 , 1990/Ferrari Tipo 036/2 , 1991/Ferrari 3.5 V12/3 , 1994/Ferrari F4A/94/3 , 1995/ Ferrari Tipo 044/3 s.a.m.d Deci sfatul meu e sa nu fi purcelus si sa consideri ca n-a reusit mai nimic fara Schumacher! Auf Wiedersehen!
    5 0
  • tech_nick (initialul)
    @Mavric...
    ...caruia dintre cei doi "tech_nick" te adresezi? Sunt doi; urmareste "stilul" si te vei convinge ("al doilea" e pe coment doar de o zi-doua). Cu data prezentei, va ramane singurel...sa sufere doar de unul, de "bara" aia, etc., etc.
    0 1
  • tech_nick
    Mavrice esti rau de tot cu capu .... ce nu intelegi ca pe Vettel sau altul il doare undeva de istoria Ferrari comparativ cu propriile ambitii de a ajunge campion ACUM.

    Noi recunoastem masinile dupa forma, culoare, poate sunet. Un tehnician F1 isi cunoaste masina piesa cu piesa. Iar un pilot cunoasterea masinii inseamna cunoasterea comportamentului monopostului, cum reactioneaza acesta cand este impins la limita in viraje. La asta se gandeste prima data cand e vorba de masina sa, ce poate si ce nu poate sa faca cu ea. Culoarea si istoria este fix fass pentru un pilot, istoria la fel. L ainceput de campionat, la prima testare a masinii un singur gand ii bantuie: cum se comporta monopostul.
    Daca nici asta nu intelegi ramai "nene" la barbut.
    0 4
  • tech_nick
    @Mavric
    hai sa-ti clarific un lucru: ipocrizie este cam atunci cand sustii altceva decat gandesti, ca sa intelegi. Tu, cand esti logat, esti cu RBR (asta pana cade, sau pana revine Ferrari in top). Iti este rusine cu idolii tai (Ferrari), e muuult mai grav decat un fan incapatanat care-si sustine idolii indiferent de ce s-ar intampla.
    Apoi, ca sa poti spune ce gandesti de fapt, esti neanregistrat ba Mavric, ba altul. Rusine, esti numai bun de politica romaneasca de tot ..... sasu poate ca esti deja acolo
    0 4
  • Mavric
    @tech_nick
    "ce nu intelegi ca pe Vettel sau altul il doare undeva de istoria Ferrari"-dar de ce nu s-a anuntat in presa ca Vettel te-a angajat ca medic psiholog sau ca preot si tu stii tot ce face si ce gandeste? ;)) Atentie! corect se scrie "neinregistrat" si nu stiu ce-ai vrut tu sa spui cu "sasu". Asa ca linisteste-te, calmeaza-te, trage aer adanc in piept si apoi scrie pe aici ca uite cum dai dovada de o prostie poate datorata depresiei ;)
    4 0
  • Mavric
    @tech_nick
    uite io am 50 da ani, mi-o murit 80%, dau cu viagra si-mi trece si depresia.
    0 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru