Vettel va pleca din pole position în Australia!

De Daniel Popescu
Publicat Sambata, 26.03.2011
Sebastian Vettel şi-a surclasat fără drept de apel rivalii şi va pleca din pole position în cursa de la Melbourne, după ce a stabilit un timp impresionant.

Sebastian Vettel a început cu dreptul misiunea de a-şi apăra titlul mondial cucerit anul trecut printr-o prestaţie impresionantă în calificările pentru Marele Premiu al Australiei.

Pilotul echipei Red Bull Racing a fost cronometrat cu 1:23.529 şi va pleca de pe prima poziţie a grilei de start, după ce a stabilit timpul de referinţă şi în Q1 şi Q2. Deşi Red Bull părea favorită să blocheze prima linie a grilei de start, Lewis Hamilton a reuşit în extremis să ocupe a doua poziţie a grilei, pilotul echipei McLaren surclasându-l astfel pe Mark Webber, în timp ce Jenson Button a completat performanta coechipierului său cu un loc patru.

În schimb, Ferrari a avut rezultate modeste pentru pretenţiile unei candidate la titlu, ocupând doar locurile cinci şi opt prin Fernando Alonso şi Felipe Massa. Între cei doi s-au intercalat un surprinzător Vitaly Petrov la volanul monopostului Renault, în timp ce Nico Rosberg, poziţionat pe locul şapte, a fost singurul pilot Mercedes calificat în Q3, întrucât Michael Schumacher va pleca doar de pe locul 11. Între timp, cei de la Sauber şi Toro Rosso au demonstrat că rezultatele din teste sunt reale, după ce Kamui Kobayashi şi Sebastien Buemi au completat topul primilor 10 piloţi.

Lotus a eşuat în tentativa de a înregistra progrese comparativ cu anul trecut şi a ratat calificarea în Q2, în timp ce Vitantonio Liuzzi şi Narain Karthikeyan, cei doi piloţi ai echipei Hispania, nu au respectat regula de 107% şi, teoretic, nu vor lua startul în cursă.

Totuşi, comisarii de cursă ar putea decide să facă o excepţie şi să le permită accesul pe grila de start.

Elementele esenţiale ale calificărilor:

  • Felipe Massa a promovat în extremis în Q2, reuşind să stabilească un timp competitiv în ciuda unei ieşiri largi în decor în virajul 6;
  • Nick Heidfeld a reprezentat şocul primei părţi a calificărilor, după ce germanul nu a reuşit să promoveze în Q2, mai ales că coechipierul său Vitaly Petrov a ocupat locul trei în Q1;
  • Rubens Barrichello nu a reuşit să stabilească un tur cronometrat în Q2 după ce a ieşit în decor în virajul trei, ca urmare a faptului că a "ciupit" din iarba de pe marginea circuitului în momentul frânării;
  • Adrian Sutil a ratat promovarea în Q3 după ce a derapat spectaculos în ultimul viraj, însă a reuşit să menţină monopostul pe traseu fără să-l avarieze.

 

Australia, calificari:

Pos  Driver                Team                  Time             
 1.  Sebastian Vettel      Red Bull-Renault      1m23.529s  + 0.778s
 2.  Lewis Hamilton        McLaren-Mercedes      1m24.307s  + 0.866s
 3.  Mark Webber           Red Bull-Renault      1m24.395s  + 1.250s
 4.  Jenson Button         McLaren-Mercedes      1m24.779s  + 1.445s
 5.  Fernando Alonso       Ferrari               1m24.974s  + 1.718s
 6.  Vitaly Petrov         Renault               1m25.247s  + 1.892s
 7.  Nico Rosberg          Mercedes              1m25.421s  + 2.070s
 8. 
Felipe Massa Ferrari 1m25.599s + 2.097s 9. Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1m25.626s + 3.537s 10. Sebastien Buemi Toro Rosso-Ferrari 1m27.066s + 2.442s Q2 cut-off time: 1m25.882s 11. Michael Schumacher Mercedes 1m25.971s 12. Jaime Alguersuari Toro Rosso-Ferrari 1m26.103s 13. Sergio Perez Sauber-Ferrari 1m26.108s 14. Paul di Resta Force India-Mercedes 1m26.739s 15. Pastor Maldonado Williams-Cosworth 1m26.768s 16. Adrian Sutil Force India-Mercedes 1m31.407s 17. Rubens Barrichello Williams-Cosworth Q3 cut-off time: 1m27.222s 18. Nick Heidfeld Renault 1m27.239s 19. Heikki Kovalainen Lotus-Renault 1m29.254s 20. Jarno Trulli Lotus-Renault 1m29.342s 21. Timo Glock Virgin-Cosworth 1m29.858s 22. Jerome D'Ambrosio Virgin-Cosworth 1m30.822s 23. Tonio Liuzzi HRT-Cosworth 1m32.978s 24. Narain Karthikeyan HRT-Cosworth 1m34.2932 107% time: 1m31.266s

 

Marele Premiu al Australiei va avea loc duminica cu începere de la ora 09:00, ora României.

Comentarii (51)

  • greseala
    In text apare ca si Button si Alonso pleaca de pe 4
    6 0
  • la subiect de dimineata
    se anunta spectacol vettel spectaculos isi merita locul hamilton surprinzator weber era de asteptat buton vulpoi batran let the show begin
    5 0
  • Aripa fata RedBull
    Este la fel de flexibila ca anul trecut.
    2 6
  • Bishuc
    Normalitate depresiva
    Rezultatele in calificari sunt absolut normale in aceasta etapa a campionatului. sa ne bucuram de normalitate ca avem putina.... In cursa strategiile cu pneurile vor face alte departajari... Daca ploua, sigur castiga McLaren... O supune un fan Ferrari dar care stie ceva aerodinamica...
    5 2
  • Eu tin cu Ferrari, sper sa-si revina. R&B are o masina excelenta, dar si Vettel ma uitam pe imagini, merge la limita, da tot ce poate, lucru care il mai vad la Hamilton, restu nu s-au straduit destul. Vettel in curbe merge fenomenal daca masina il ajuta. Oricum R&B urmat de Mclaren si apoi Ferrari arata echipele favorite.
    7 2
  • Bishuc
    Cine vrea sa-i faca respiratie gura la gura lu' Ferrari?
    Ferrari - nu mai plangeti - isi va reveni. N-are acum idei, este prea prudenta... Macar sa-si imbunatateasca strategiile... Pe Kimi l-a ingropat de viu in 2008 si la scarbit de Formula !
    8 4
  • normalitate
    Campionatul e lung,dar se stie deja cine va castiga.Ma asteptam la altceva din partea lui Schumi si Massa,dar se pare ca nu se va schimba nimic.ciao
    8 1
  • Vettel
    Vettel castiga. Scurt.
    11 10
  • Nu ma pot pronunta in privinta cursei doar dupa ce ne sunt prezentate prognozele meteo pentru in Australia vremea pare imprevizibila.Deci ce vreme se anunta pt cursa?
    1 1
  • in sfirsit un comentariu de calitate in F1
    5 2
  • cartile nu sunt nici pe departe facute
    vremea de maine poate fi instabila la Melbourne la care daca mai adaugam si schimburile normale de pneuri, atunci o sa avem multe surprize, gen depasiri la boxe, tamponari .

    Am impresia ca Hamilton a observat o defectiune la masina ceva legat de KERS cred, asta ar complica lucrurile legate de fiabilitatea Mclaren.

    Ferari nu sunt departe pot castiga si de pe cinci daca Hami o sa aiba probleme de fiabilitate si in functie de cum gestioneaza RBR pneurile.

    Button nu se va bate cu nimeni, are cursa lui.... el cu pneurile, iar la final va trage linie daca castiga e maestru, daca nu va mai exista o data viitoare.
    7 2
  • Acum putem avea o idee cam pe unde este fiecare echipa. Inca o data se dovedeste ca testele sunt doar teste.
    3 3
  • Bishuc
    Ie buna chestia
    Io no' sa vad probabil cursa, o sa analizez aerodinamica de pe fotografii... Am commpeten'e reduse pi Internet... Io, ca handicapat, io este si mi-e rusine de Apache ca zboara sus, sus, deasupra. Dar cestiunea cu vreamea va fi esntiala pemtru ca pneurile Pirreli se rod cu iuteala
    1 5
  • Kinky Kylie rocks! I-a pus pe toti la respect azi :D Nu o sa vad cursa maine, dar sper ca Vettel va castiga. Insotit de pilotii McLaren pe podium.
    5 6
  • Bishuc
    Iese pu si simplu dar... teme-te de Ferrari
    Hai, lasa-ma
    0 3
  • @ally_great
    De ce nu o vezi, nu ai digi sport ?
    2 0
  • Nu, muncesc maine. SI daca nu as avea digisport, tot am avea alternative. Nu stiu ce rost avea intrebarea, dar in fine :))
    5 4
  • bishuc
    Se poate face o discutie inteligenta
    Primavara a sosit Auto marchet imi dat oate shansele ca sa ma bucur de mine.
    1 6
  • @ally_great
    Ieri erau multi care nu stia unde sa vada daca nu au laTV. In regula.
    3 1
  • bishuc
    extremishtii din sport sunt de fapt incompetenti
    Ferrari va castiga campionatu"
    1 11
  • ctlnmihai
    Vettel pole position
    E singurul rezultat care confirma ceea ce s-a intamplat in testele din iarna..
    In rest o surpriza- placuta -este faptul ca Mclaren s-a comportat mai bine decat in testele din iarna,dar mai au de pana sa-i ajunga pe cei de la Red Bull..Mult succes Mclaren maine
    5 2
  • Bishuc
    Baaaa, in frunte cu ApacheF1
    Sunteti prea deshtepti si va plictisiti de voi.... Lasati-ne si pe noi innapoiatii sa ne descurcam cum putem... ApacheF1 ne umileste de ce baiata "cool" si .... el este.... Daca este ie inteligent si mi-e rusine
    0 5
  • salut
    Fenomenal Vettel!Daca nu are probleme,sigur va omori campionatul pana in septembrie!
    Ce tot vorbiti de transmisiunea si comentariulDigisport,este superb!Nici nu se compara cu cosmarul TVR!Baietii chiar se pricep!Am fost tare surprins sa aud atatia oameni care au scris la adresa lor de email,nu doar azi ci si ieri la ore matinale!Mie mi-a mers digitalul de la RDS si HD-ul!
    Ce surpriza au facut cei de la Mclaren!
    O sa fie un spectacol cursa de maine!
    7 1
  • bishuc
    Sa fim echilibratzi nu rapidisti, dinamivisti... care-si dau cu bata in cap
    Va fi o cursa interesanta. O zic eu care n-am s-o pt s-o vad. Ferraristi, McLarenaisti - Atetie la Renault - tre' sa fim gasca de F1
    5 2
  • Schumi Fan
    Cateva amanunte importante
    Vettel isi imbunatatea timpul de pole cu bateria Kers incarcata la maxim. Nici el nici Webber nu au folosit KERS in calificari. Toti ceilalti da... mai mult sau mai putin (Hamilton care a putut folosi Kers doar pe primele doua sectoare - se pare din cauza unor probleme). Ce s-ar fi intamplat daca RedBull ar fi folosit Kers in calificarile de azi??? Mi-e foarte teama sa ma gandesc... foarte teama. Pulverizat concurenta e prea timid spus. Cat despre Grandpa, daca maine nu face ceva inteligent in cursa .. imi ard jacheta si tricourile cu MGP, abia cumparate si pun filmul pe youtube... ma bate gandul sa dau foc si la masina. Sper sa nu ma aduca intr-un asemenea hal de stare sa distrug tot ce am cu Mercedes pe langa mine! Am zis sa ma pot mandri ca sunt Fan MGP. Dar din cate vad eu, tot unu cu o doza de Rebull in mana luat de la magazinul din colt e mai smecher.
    7 2
  • calificari
    Nu pot sa inteleg de ce in Q3 cei de la Ferrari au iesit atat de tarziu pe circuit. Nu este prima data si din pacate au acelasi rezultat... nu au apucat sa faca decat cate un tur rapid (daca am observat eu bine)... pur si simplu este de neinteles. In rest felicitari pt RBR si McLaren... dar sa vedem cursa ce aduce.
    5 0
  • Schumy Fan
    @ccmx
    Extras declaratie Alonso: ""For the qualifying we took a very conservative approach, we knew that if we took risks maybe we would be fourth, if we went safe we would be fifth or sixth so it was not the time to take any risks in the first race of the championship.

    "But unfortunately we found ourselves with only one [option] set in Q3. We tried to do our best and fifth position is more or less what we expected before qualifying.

    "The position we are happy with, the distance from pole we are not so happy. So this is what we have to look at and analyse tonight.""
    4 2
  • ctlnmihai
    ccmax
    Poate din cauza pneurilor,,Cei de la Ferrari mai aveau la dispozitie decat un set de pneuri soft ptr. Q3
    1 0
  • Schumy Fan, ctlnmihai
    Multumesc pentru clarificari. Dar tot mi se pare ciudata abordarea 'conservative approach'. Oricum, vom vedea ce vor face in cursa. Din pacate senzatia mea este ca la Ferrari, dincolo de aspectele tehnice care sunt puse in regula la nivel de strategie inca mai au mult de recuperat. Dar sa vedem cursa, poate ca nu inteleg eu prea multe.
    6 0
  • Schumy Fan
    @ccmax @ctinmihai
    lonso cited "overall grip" as the main thing Ferrari was lacking.

    "Yesterday we had more grip and more overall balance, today straightaway both Felipe [Massa] and I felt less grip," he said, "maybe the track conditions were a little bit worse, but the other people were better than yesterday.

    "We need to understand it a little bit better. Also the distance from Toro Rosso, Sauber, Renault... we knew from winter testing and yesterday we were one second in front of them whereas today it was only two or three tenths. So it was something lacking in our car.

    Pe autosport.com e articolul.
    3 1
  • ctlnmihai
    Schumi Fan
    acum chiar daca nu castiga MS ,nu trebuie sa arzi totul ..asta este sportul,,
    5 1
  • @Schumy Fan
    Ok am inteles. Sper sa inteleaga fenomenul si sa schimbe ceva.
    2 1
  • ctlnmihai
    ccmax
    Problema e ca in Q 1 si Q2 Red Bull si Mclaren ,au scos timpi mai buni folosind pneurile hard...Anyway , Red Bull raman favoriti si anul acesta
    2 0
  • Schumy Fan
    @ctinmihai
    Dar nici imbracat cu ele nu ies pe strada. Cu masina am exagerat... aia imi trebuie. Eventual o dau la schimb cu un Infiniti si o doza de RedBull :))... Subliniez Doza de RedBull
    2 1
  • ctlnmihai
    Sa vedem cursa... dupa cred ca va fi mai clar.
    1 0
  • ctlnmihai
    Schumy Fan
    Nici nu trebuie sa le imbraci..le pastrezi ,fiind fan..asta este ,,monopostul a ajuns sa conteze 80% in F 1..
    4 1
  • Schumy Fan
    @ctinmihai
    Astept cu nerabdare cursa si mai ales strategiile de cursa... Ne vom lumina cu totii mai bine dupa primul Mare Premiu. Insa nu pot sa nu remarc inca o data timpii senzationali ai RedBull. Vettel oricum e extrem de bine pregatit atat fizic cat si psihic, si astazi atat prin prestatia de pe circuit cat si din declaratii a reiesit clar o maturitate pe care doar un campionat mondial castigat o poate aduce unui pilot la acest nivel. Un campionat Mondial castigat, schimba un pilot, asa cum multi dintre cei implicati in F1, cu rezultate de-a lungul timpului au afirmat. Pe unii in bine, pe altii nu tocmai. Vettel e un exemplu pozitiv in acest sens.
    3 0
  • ctlnmihai
    Schumy Fan
    la cum zboara cei de la Red Bull nu prea vad cum sa-i impieduce vreo strategie,, poate conditiile meteo dar se anunta soare maine..mai raman erorile umane sau problemele mecanice ,desi in teste cei De la Red Bull s-au dovedit nu numai rapizi dar si fiabili,,
    4 1
  • ctlnmihai
    Schumy Fan
    Sa fiu sincer Vettel e un pilot bun..dar mai buni ca el sunt Hamilton si Alonso sau de ce nu Schumi,,,Totul depinde de monopost..
    6 2
  • Red Bull Puternici rău!
    McLaren surprinzători...
    Ferrari surpriză și ei :) dar sensul este negativ.
    Schumi dezamăgitor, la fel si Mercedes.

    Nu știu ce sșanse are Shumi să revină la o formă apropiată de ceea ca a fost, un rege al calificărilor. Ceasul elvețian (Schumi) nu mai merge... este mecanic. Tehnologia quartz (Vettel și galeria) i-a luat pulsul.

    Dar vine o întrebare: Unde era Kubica cu Lotus/Renault dacă Petrov este pe 6? Nu cred că mașina Renault este proastă! Cu Kubica cred că se clasau în primi 3-4.
    5 0
  • RBR chiar zboara...
    ...de vreo 2 ani, dar au fost multe situatii in care li s-au "frant aripile", deci... ORICE e posibil. Ca sa nu mai vb de degradarea pneurilor si strategi, deci... eu m-as gandi de doua ori inainte sa pariez pe RBR maine. Evident, teoretic Vettel are cele mai mari sanse la victorie, dar anul asta chiar sunt multe necunoscute ptr toata lumea si asta ma face sa sper ca este la fel de posibil sa-l vad pe Hamilton castigator.
    Oricum, o sa fie SPECTACOL - mai ales ca si conditiile meteo sunt neclare - iar asta asteptam cu totii pana la urma.
    Go McLaren!
    4 3
  • interesant este faptul ca anul trecut in australia alonso a obtinut un timp mai bun in calificari decat anul acesta, si nu este singurul pilot in situatia asta, (cu timpul de anul trecut ar fi fost pe locul doi in calificarile de astazi), defapt singurul pilot care si-a imbunatatit timpul fata de anul trecut este vettel, se pare ca echipele mai au mult pana sa inteleaga cu adevarat pneurile pirreli, oricum ceea ce este rau pentru spectacol este ca distanta intre primi 10 clasati a crescut la peste 2 secunde, ceea ce se traduce printr-o difeenta mare de performata intre masini, red bull o sa se plimbe singuri pe circuit anul asta, pacat, anul trecut era mai stransa lupta
    5 1
  • @marianescu
    Daca e vorba de degradarea pneurilor, atunci favoritul tau Hamilton e primul care iese din ecuatie, niciun pilot dintre cei de top nu chinuie anvelopele mai tare decat el. In conditii normale, se prevede o dubla RBR, mai ales ca masina austriaca e mai "gentle" cu pneurile decat Mclaren si mai ales Ferrari. Button are o sansa mare la podium, Schumi e posibil sa urce in primii 6...oricum, surprinzatori de slabi cei de la Ferrari(dar sa nu uitam ca in 2008 au fost cam la acelasi nivel in Australia, pentru ca apoi sa domine urmatoarele curse).Predictia mea e:Vettel, Webber, Button, Hamilton, Alonso, Schumacher...
    8 1
  • Daca pneurile nu intervin, va fi clar o dubla pentru Reb Bull. Hami nu are nicio sansa. Si cu o strategie buna... Taurii se vor tot duce...
    Speranta e urmatoarea: Pneurile vor mentine o distanta "omeneasca" nu una extraterestra... In cursa se va observa si experienta lui Vettel de a mentine pneurile sau va fi idiot si va termina undeva pe 5. Chiar daca e cel mai rapid, odata depasit, va fi imposibil sa isi mai recucereasca pozitia cand ai in fata piloti ca Hamilton, Alonso, Button.
    Cred ca va fi dubla Red Bull, greu sau usor, vor castiga tocmai pentru a demonstra ca si-au meritat titlul si mai vor unul. Dar cred ca cei de la Red Bull ar trebui sa isi dea seama ca un campionat se castiga in urma mai multor curse, nu doar intr-una(sa nu uitam ca anul trecut erau sa si-o ia in freza cu "marele" lor Vettel -apropo, daca pierdea titlul mai il vedea cineva atat de bun?:)) Nimeni!) E impropriu sa spunem ca Vettel e cel mai bun pilot, pe cand el are doar cea mai buna masina.
    4 5
  • Bravo Lewis!!! Bravo Mclaren !!!
    Chiar si eu, unul din cei mai patimasi fani ai lui Lewis eram foarte pesimist inaintea weekendului din Australia.In al doilea rand imi cer scuze inginerilor Mclaren pentru ca i-am blamat ca nu sunt in stare sa proiecteze si sa pregateasca o masina capabila sa lupte pt victorii inca din startul sezonului. In al doilea rand, am puterea sa imi ridic palaria in fata lor si sa recunosc ca am gresit cand m-am indoit de MP4-26, deoarece este uimitor inca odata ceea ce a reusit Mclaren. Cred fara falsa modestie, ca doar ei puteau realiza ce au realizat acum (dovada este a doua parte a sezonului 2009): in decurs de 10 zile au retransformat total partea de jos a masinii printr-o noua podea, total diferita, si prin faptul ca au reusit in cateva zile sa proecteze, sa manufactureze si sa il faca functional in mod eficient sistemul de evacuare Red Bull fara sa parcurga nici macar un kilometru de teste si avand la dispozitie atat de putin timp plus presiunea uriasa care apasa pe umerii lor. Chiar si adversarii echipei noastre (si sunt destui) ar trebui sa recunoasca ca ce a reusit Mclaren cu MP4-26 in decurs de o saptamana este o mica "minune" :) Personal nu cred ca s-au prefacut in teste sau ca au incercata cea solutie revolutionara a sistemului de evacuare stiind ca este o greseala si sa aiba atata sange rece si stapanire si sa introduca varianta corecta doar cu 10 zile inainte de Melbourne. Iubesc aceasta mai mult ca orice pe lumea asta (ma refer la hobby-uri nu la persoane sau divinitati) si astept cu sufletul la gura sa vad ce face Lewis maine. Realist vorbind, am puterea sa recunosc ca in conditii normale nu prea are cum sa il bata pe Vettel, dar la locul 2 are sanse mari, fiind constant mai rapid decat Webber din P2 pana la O3. Teoretic masina lui Webber este mai competitiva, dar ceva se intampla cu el, fiind permanent mai lent decat Vettel cu minim jumatate de secunda. Webber pare favorit pentru locul 2, avand in vedere masina, dar veti vedea ca in practica Lewis va prinde locul 2.
    4 3
  • mobius
    moartea spectacolului
    Dezarmant de buna masina Red Bull, deosebit de stabila pe circuit in orice circumstanta(chiar si pe vibratoare), este parca lipita de pista, nici o vibratie, trepidatie sau deviere de la traiectorie. Este fara discutie varful in materie de aerodinamica. Daca strategul plecat dela ei se va dovedi un "Cal Troian", in curtea lui Ferrari, atunci nu vom mai avea nici un fel de spectacol, totul va fi previzibil si campionatul va fi transat la jumatea campionatului. Avand in vedere rezultatele din calificari si caracteristicile pneurilor, singurii care se vor putea lupta cu Red Bull sunt Alonso si Button. In privinta strategiei Ferrari din Q3 si eu spun ca nu a fost buna si am indoieli in privinta explicatiei cu pneurile. Aceasta strategie paguboasa in urma careia Alonso a mai pierdut o cursa anul trecut ma face sa cred ca la Ferrari nu s-a schimbat nimic in materie de strategi, iar pe parte tehnica (mecanica si aerodinamica), decalajul de anul trecut fata de adversari se mentine.
    2 1
  • ctlnmihai
    mobius
    Teoria conspirației.. dacă șefii de la ferrari și ai echipelor ar gândi ca tine atunci nu s-ar mai face nicio achiziție de ingineri ,piloți sau mecanici de câtre vreo echipă..Dacă Newey ar fi plecat la Ferrari ,ar fi fost și el un cal troian??
    1 1
  • Dilema. Help Please!
    Pana la urma cursa se desfasoara de la ora 8 sau de la ora 9? Pe autosport daca dau "View schedule in your timezone" care indica cu acuratete orele pt curse, calificari sau antrenamente indiferent de tara in care locuiesti, apare pt romania ora 8, si nu 9. Calculatorul nu a luat in considerare schimbarea de la noapte (3 devine 4) sau digi ne-au informat gresit si cursa incepe la 8. La cat ne trezim atunci ca sa vedem startul? Multumesc anticipat pt lamuriri.70
    1 2
  • Filmul cu Senna! Integral!
    http://f1-live.hu/hirek/legfrissebb_hirek/30832/32/extra_senna_a_film_teljes_egeszeben/

    Super!!!
    1 0
  • @Mclaren_Mircea_1984
    Location Local time Time zone
    Melbourne (Australia - Victoria) Sunday, 27 March 2011, 17:00:00 UTC+11 hours EDT
    Bucharest (Romania) Sunday, 27 March 2011, 09:00:00 UTC+3 hours EEST
    Corresponding UTC (GMT) Sunday, 27 March 2011, 06:00:00

    info de pe: http://www.timeanddate.com/worldclock/converted.html?day=27&month=3&year=2011&hour=17&min=0&sec=0&p1=152&p2=49

    deci cursa e de la 9:00 ora Romaniei
    1 0
  • ctlnmihai
    Hamilton ,Rosberg și Schumacher au scăpat de penalizări
    Hamilton ,Rosberg și Schumacher au scăpat de penalizări, după ce au fost acuzați că i-ar fi împiedicat pe Vitaly Petrov ,Sergio Perez și respectiv Heidfeldt în realizarea unor timpi mai buni în calificări
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru